چند رد پا از من

یادداشت های شخصی سید وحید سمنانی

چند رد پا از من

یادداشت های شخصی سید وحید سمنانی

چند رد پا از من
بیت هفته

93/01/16

با بهار آمد، اتفاق افتاد

‏ آمدی که شبیه رفتن بود!

..::آرشیو بیت‏های هفتگی ::..

غزل 1

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۴۰ ق.ظ

فرقی نمی‌کند که بخوانیم راه را

وقتی به متن جاده نوشتن چاه را

فانوس‌های مرگ که در چشم گرگ‌هاست

روشن نوشته‌اند زمستان و آه را

بند آمده دوباره نفس‌های جزر و مد

دزدیده‌اند پشت هوس سیب ماه را

اینجا شروع پنجره اصلاً قشنگ نیست

ای میله‌ها! چگونه بکوچم نگاه را؟

هر چند پلک خاطره‌ها باز بسته است

ایمان بیاورید سرود پگاه را

فردا دوباره پنجره‌ها تازه می‌شوند

تا وا کنند مشت شب رو سیاه را

ـ از کتاب صدف‌های لال

  • سید وحید سمنانی

منتشرشده

صدف‏های لال

شعر

نظرات (۴)

سلام برادر
عالی بود.
  • مبین اردستانی
  • سلام وارادت
    مبارک است
    برقرار باشی
    نام مبارکت را به پیوندهام افزودم.
    پاسخ:

           زنده باشی برادر

     

  • سید مهدی موسوی
  • بی‌تو چه ابر می‌گذرد روزگار من

    بی من چگونه می‌گذرد روزهای تو؟‬
    ...

    سلام آقا سید مبارک ان شا ئالله به پای وبلاگ پیر شوید شناختید که؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ما رو هم بلینکید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی