چند رد پا از من

یادداشت های شخصی سید وحید سمنانی

چند رد پا از من

یادداشت های شخصی سید وحید سمنانی

چند رد پا از من
بیت هفته

93/01/16

با بهار آمد، اتفاق افتاد

‏ آمدی که شبیه رفتن بود!

..::آرشیو بیت‏های هفتگی ::..

غزل 8

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۴۴ ب.ظ

عرض تسلیتی به استادم «علیرضا نادری» که داغ «سینا» را به تحمل نشسته است


پر کردم از یک مشت پر، خالی جایت را

منها مکن از آسمانم بال‌هایت را

 

از پیله این درد خالی کن تن خود را

سخت است، اما پر بزن بال رهایت را...

 

تو «فی کبد» را آیه بودی، استخوان و رنج!

با مرگ، شرحی تازه دادی آیه‌هایت را

 

در سوگ سینا سوختم... آتش گرفتم... آه

در آتش این طور می‌جویم خدایت را

 

بی‌شک مسیر آسمان را گم نخواهم کرد

تا پیش رو دارم چراغ ردپایت را

 

من از تو خواهم گفت... خواهم گفت... خواهم گفت...

در گوش‌ها می‌پیچم اندوه صدایت را

***

تو می‌روی جای تو اما... آسمان ابری است 

پر کردم از یک مشت پر خالی جایت را


  • سید وحید سمنانی

غزل

شعر

نظرات (۴)

  • ایلیا خدابخش
  • سلام
    خیلی زیبا می نویسید
    خدا رو شکر که تویه شهر ما هم شاعر هایی خوبی مثل شما هست
    پاسخ:

           سلام بر شما

    هر چیزی که انسانها را به هم نزدیک کند مقدس است. حتی اگر اسمی باشد که کتر نسبتی با صاحبش داشته باشد!

    زنده باشید و پاینده.

  • رضا ابوذری
  • سلام و ارادت.. و مشتاق دیدار
    به یاد مهربانی هایتان...
    در حوالی غزل بعد از مدتی وقفه بروز شد
    تشریف بیارید...
    پاسخ:
    سلام عزیز دل!
    خوش آمدی! روز به روزت پر غزل تر باد!
  • نیکی روزبهانی
  • سلا
    چشمه ی ذوقتان سرشار باد
    حتما به منم سر بزنین

    پاسخ:

       خوش آمدید!

    حتما سری به وبلاگتان خواهم زد!

  • مسعود صفری
  • سلام بر دوست عزیزم آقای وحید سمنانی..
    آقا ما خیلی مخلصیم..من گرچه از شما از شعر هم آموخته ام..ولی خوشحالم که پیش از آن اخلاق و ادب را فراگرفته ام..من وبلاگ ندارم ک بگم سری بزنی..ولی بدلم هراز گاهی سربزن برادر..
    دوستدارتون..مسعودصفری.
    پاسخ:
    دلت آباد باد و همیشه شاد و شاعر...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی