چند رد پا از من

یادداشت های شخصی سید وحید سمنانی

چند رد پا از من

یادداشت های شخصی سید وحید سمنانی

چند رد پا از من
بیت هفته

93/01/16

با بهار آمد، اتفاق افتاد

‏ آمدی که شبیه رفتن بود!

..::آرشیو بیت‏های هفتگی ::..

اخوانیه‌ای از دوست شاعرم امیر سلیمانی

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ

رفته بودیم به زنجان، با جمعی از دوستان شاعر، در آنجا یکی از شاعران جوان زنجانی، مرا به اخوانیه‌ای میهمان کرد. ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای امیر سلیمانی، بد ندیدم که بعد از مدت‌ها «چند ردپا از من» را به شعری از امیر سلیمانی و عکسی از آن مراسم به روز کنم؛ عکسی که اگرچه پر جمعیت است اما من و امیر را می‌توان در آن پیدا کرد!

 

سفر زنجان 


مرد میدان وحید سمنانی

طول درمان وحید سمنانی

نیست معلوم اهل سمنان است

یا که گیلان وحید سمنانی

کشف او با خلیل عمرانی است

مست پژمان وحید سمنانی

تک مرید کمال ترشیزی

خیس عرفان وحید سمنانی

شوفر کورس خاطرات خفن

دست فرمان وحید سمنانی

خستگی در تنش که می‌ماسد

دود قلیان وحید سمنانی

آه نه او که اهل قلیان نیست

عشق نیسان وحید سمنانی

می‌چکد خون از آن سبیل ترش

بچه تهران وحید سمنانی

می‌شود فتح قله های ادب

با دو گردان وحید سمنانی

انقلاب، آذری، منیریه

پیچ شمران، وحید سمنانی

لشکر شاعران که لامپ صداند

ماه تابان وحید سمنانی

یک دو جا کنگره اگر برود

می‌خرد نان وحید سمنانی

مست شد نیچه از افاضاتش

کرد طوفان وحید سمنانی

مولوی سال‌ها تلمذ کرد

نزد سلطان وحید سمنانی

این غزل را مگر قبول کند

جای تنبان وحید سمنانی

  • سید وحید سمنانی

شعر

منتشر نشده

نظرات (۱۴)

  • محمد وحدتی
  • آخ ای وحید سمنانی
  • مهدی حق طلب
  • آخ ای وحید سمنانی
    آخ ای وحید سمنانی
                                 خوبه دیگه....           
  • سید حسین موسوی نیا
  • سلام
    تو خود امیری ای شاعر سمنانی
    یاعلی مدد
    پاسخ:
    درود بر تو برادر!
  • مهدی حق طلب
  • سلام بر استاد عزیز
    با 2 کار جدید بروزم
    و منتظر نقدهای ارزشمند شما
    بدرود
  • حمیدرضا طهماسبی
  • سلام وحیدجان!

    غرض عرض ارادت بود

    یا علی!

    سلام.به روزم...
    دعوتید!
    یاعلی
  • سیدعلیرضاشفیعی
  • سلام و درود به آقاسیدوحیدعزیز

    لینک شدید.
    پاسخ:
    درود بر تو که بنده صالح خدایی!
    سلام

    خوبین استاد ان شاءالله؟

    راستش بعد از اردوی شهرکرد به فکر افتادم اخوانیه ای براتون بنویسم،وسطاش بودم که آقای نجفی بهم گفت بقیه ی اخوانیه هاتون هم دقیقا تو همون وزن و قافیه است...

    اخوانیه ی من رو هم بخونید و نظرتون رو حتما بگید.

    التماس دعا
    یاعلی(ع)،مدد است.
    پاسخ:
    درود بر تو...
    خواندیم و لذت بردیم.
    زنده باشی!
  • منصور قاسمی
  • سلام و درود بر سید عزیز
    با غزلی بروزم.
  • رضا سهرابی
  • سلام استاد
    خوبین ان شاءالله؟

    اون نظر رو شما داده بودین راجع به رباعی؟
    متوجه اشتباهم شدم،پاکش کردم...ممنونم

    گوشیتونم که همیشه خاموشه:)

    التماس دعا
    یاعلی(ع)،مدد است.
    پاسخ:
    زنده باشی!
    همین رروزها دوباره به دنیای ارتباطات بر می گردم!
  • سعید تاج محمدی
  • سلام علیکم

    حالتون خوبه؟
    این کمال ترشیزی رو فقط نفهمیدم!!

    به وبلاگ من هم سر بزنید. بروزه بعد مدت ها
  • علی مردانی
  • سلام استاد...به روزم...دعوتید...[گل]
    پاسخ:
    متشکرم برادر
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
    یاعلی
  • مهدی حق طلب
  • سلام بر استاد عزیزم
    آقا چه خبر؟ همه خوبن؟
    چند وقته مارو فراموش کردینا
    شعرام بهانه ی شمارو میگیرنا
     چه کنیم ماییم و یه استاد سمنانی و نقدای دلنشینشون دیگه
    ....
    آقا یه کار خصوصی دیگه هم دارم اگه قابل بدونید در اولین قرصت بهتون بگم
    نقدو فراموش نکنید خواهشا
    پیروز و فیروز باشید
    پاسخ:
    سلام بر آقا مهدی عزیز! 
    در خدمتم ... اردو نزدیکه انشالله دیدارها تازه میشه...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی