چند رد پا از من

یادداشت های شخصی سید وحید سمنانی

چند رد پا از من

یادداشت های شخصی سید وحید سمنانی

چند رد پا از من
بیت هفته

93/01/16

با بهار آمد، اتفاق افتاد

‏ آمدی که شبیه رفتن بود!

..::آرشیو بیت‏های هفتگی ::..

غزل 7

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ

نه شوق مانده به جانم، نه روح مانده به تن

منم که ریشه زدم در کویر پوسیدن


شبیه باغ درختان سیب در پاییز

چقدر خالی‌ام از اتفاق افتادن


تو در کنار من اما چقدر دور از هم

چقدر فاصله افتاده بین تو تا من!


کبوترانه به شوقت سلام شد نفسم

و پاسخ پر من میله میله تیر...آهن


« تو همچنان دل شهری به غمزه‌ای ببری»

دل مرا که دهاتی‌ست برده‌ای ای‌زن!


سیاه مشق مرا بامداد خط زده است

سپید خوانی شعر مرا بخوان...(فع لن)
  • سید وحید سمنانی

غزل

منتشر نشده

شعر

نظرات (۷)

کبوترانه به شوقت سلام شد نفسم

و پاسخ پر من میله میله تیر...آهن


زیبا بود. خدا قوت.

پاسخ:

       زنده باشید!

 

  • مهدی چراغ زاده
  • سلام
    خیلی زیبا و دلنشین بود...
    پاسخ:

    سلام برادر

    خیلی مخلصیم...

    سلام 
    دلتنگ جلسات شما.../.
    دو بیت آخر خیلی خوب بود.
    آخرین کلمه تصمیم با خواننده س؟

    پاسخ:

    دلتنگی حس مشترکی است.

    از لطفتان ممنونم.

  • عباس کلهر
  • دیدی پیدات کردم
    پاسخ:

     معشوق من هر آینه خودبین و  سنگ خوست

    آیینه می‌شوم که تماشا کند مرا!

     

  • وحید دهنوی
  • سلام  وحید جان

    وب خوبی داری

    پاسخ:

        سلام عزیز دل!

    لطفت مستتدام باد!

  • صادق ایزانلو
  • سلام و عرض ادب خدمت جناب سمنانی بزرگوار

    خیلی زیبا بود...
    پاسخ:

           سلام بر جناب ایزانلو!

    لطفتان مستدام

    سلام دوست قدیمی
    هنوزشعرهایت عطروبوی صمیمی گذشته رادارد
    همان گذشته ای شیرینی که بی تاب وبی قرار از دستمان گریخت ...گریخت..گریخت
    وخدا می داند چقدر دلتنگ ثانیه ای ازآن روزهایم.
    پاسخ:
    سلام بر مرد سه شنبه هایم!
    همواره شاد و تندرست باشی.
    ما هم دلتنگ شما و مهربانیان هستیم.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی