چند رد پا از من

یادداشت های شخصی سید وحید سمنانی

چند رد پا از من

یادداشت های شخصی سید وحید سمنانی

چند رد پا از من
بیت هفته

93/01/16

با بهار آمد، اتفاق افتاد

‏ آمدی که شبیه رفتن بود!

..::آرشیو بیت‏های هفتگی ::..

غزل 12

پنجشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ب.ظ

این سوی میله‌ها و جدا فکر می‌کنم

بی‌پنجره به چشم شما فکر می‌کنم

 

گاهی بهار در غزلم گریه می‌کند

گاهی به مرگ چلچله‌ها فکر می‌کنم

 

این آسمان هوای پریدن نمی‌دهد

کز کرده‌ام؛ به بال رها فکر می‌کنم

 

سیب دلم برای شما لک زد و هنوز

 سیبم که سرخ و سر به هوا فکر می‌کنم

 

کاش از شروع جاده مرا خط نمی‌زدی

ای کاش... بگذریم! چرا فکر می‌کنم

 

آخر همیشه تو «تو»یی و من همیشه «من»

بیهوده من به عشق، به «ما» فکر می‌کنم

 

رو کرده‌ام به هر چه و دیوار بود و من

بی‌پنجره به چشم شما فکر می‌کنم


  • سید وحید سمنانی

شعر

غزل

نظرات (۱)

  • رضا سهرابی
  • سلام سید جان...

    این که هر دو فکر می کردیم و هر دو هم به یه چیز فکر می کردی و قافیه هامون هم یکیه خیلی عجیبه...جالبه هر دومون هم مصراع اول رو گذاشتیم مصراع آخر


    گاهی دلم برای خودم تنگ می شود
    گاهی به عمق واژه ی "ما" فکر می کنم...
    از لحظه ی مخالفت خانواده ات
    تنها به معجزات دعا فکر می کنم


    هععیییییی
    دلم تنگ شده برات سید...

    دعام کن:)
    پاسخ:
    درود بر آقا رضا
    زنده باشی انشالله... ما نیز دلتنگیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی